Fundatia "Alaturi de Voi" Romania, centrul national Iasi, angajeaza:
Confectioner - asamblor articole textile
Contract de munca pe perioadă nedeterminata; 8 ore/zi
Numar posturi: 2 post;
Descrierea postului:
- lucreaza la realizarea comenzilor primite, spre exemplu lenjerii, echipamente de protectie, salopete etc;
- pregateste materialele pentru croire;
- asambleaza reperele pe masini de cusut;
- finiseaza produsele (coasere butoniere, nasturi etc.);
- sorteaza, eticheteaza, ambaleaza produsele;
- asigura finalizarea comenzilor la termenul cerut de client.
Cerinte:
- experienta in domeniul confectii de minim 1 an;
- indemanare manuala;
- atentie la detalii si finisaje;
- abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- seriozitate si punctualitate.
Croitor – confectioner imbracaminte dupa comanda
Contract de munca pe perioada nedeterminata; norma intreaga sau partiala
Numar posturi: 1
Descrierea postului:
- Deseneaza sau modifica tipare existente pentru a le adapta masurilor clientului;
- Confectioneaza sabloane si tipare;
- Se ocupa cu crearea modelelor etalon de precizie pentru fabricarea articolelor de imbracaminte din textile;
- Traseaza, taie, modeleaza materiale textile conform planurilor sau specificatiilor privind fabricarea de articole de imbracaminte;
- Asambleaza piesele de imbracaminte utilizând instrumentele adecvate;
- Pregateste materialele pentru croire;
- Completarea documentelor specifice activitatii;
- Folosirea corecta a uneltelor si echipamentelor specifice;
- Asigura finalizarea comenzilor la termenul cerut de client.
Cerinte:
- Experienta in domeniul confectii de minim 1 an;
- Indemânare manuala;
- Atentie la detalii si finisaje;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Capacitatea de vizualizare manuala a produselor;
- Seriozitate si punctualitate.
Asistent financiar/Facturist
Descrierea postului:
- Operare documente contabile (preluare, inregistrare, facturare si incasare comenzi clienti);
- Utilizare program WinMentor.
Cerinte:
- Motivatie;
- Minim studii medii;
- Cunostinte de contabilitate;
- Cunostinte de operare programe de contabilitate, in special WinMentor, Excel, Word;
- Abilitati de planificare si organizare; rapiditate in introducerea datelor in calculator;
- Atentie la detalii;
- Dinamism, spirit de echipa, orientare spre rezultate si performanta;
- Serios, punctual si precis in efectuarea atributiilor de serviciu.
Administrator baze de date
Departament: Marketing & Dezvoltare – centru Iasi
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; 8 ore/zi
Număr posturi: 1
Descrierea postului:
- contribuie la dezvoltarea magazinului online charity cash&carry (https://shop.utildeco.ro , dezvoltat în magento 2) prin actualizarea gamei de produse afişate pe site;
- realizează template-uri utilizând microsoft excel pentru categorii noi de produse şi asigură comunicarea cu furnizorii;
- asigură managementul stocurilor utilizând rapoarte trimise de către furnizori;
- propune şi implementează optimizări pentru magazinul online;
- realizează studii de piaţă privind oportunităţi de dezvoltare a gamei de produse comercializate.
Hard-Skill
- mySQL;
- Microsoft Excel ;
- bune abilităţi de comunicare;
- cunoașterea limbajelor de programare php, html, css reprezintă un avantaj;
- licenţa în cadrul Facultăţii de Informatică sau Automatică şi Calculatoare reprezintă un avantaj.
Soft-Skills:
- abilităţi de identificare şi soluţionare a problemelor;
- abilităţi de organizare a informaţiilor;
- abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
- seriozitate şi punctualitate;
- abilităţi de analiză inductivă;
- abilităţi de comunicare.
Oferta noastra (bonusuri, beneficii):
- vei lucra intr-un mediu de lucru foarte placut. Vei colabora cu o echipa vesela, dinamica, plina de energie si profesionista;
- vei primi un salariu motivant, adaptat rezultatelor tale. Apreciem profesionalismul si responsabilitatea lucrurilor bine facute;
- vei avea sansa de dezvoltare personala si profesionala;
- vei primi consiliere specializata in vederea adaptarii la locul de munca;
- vei participa la evenimente organizate de catre organizatie: team building- uri, vizite de studiu, formare profesionala, seminarii de lucru etc;
- vei primi prime de 2 ori pe an, cu ocazia sarbatorilor.
Oportunitate: Pozitiile sunt disponibile si persoanelor cu dizabilitati!
CV-urile pot fi transmise prin e-mail la adresa: resurse.umane@alaturidevoi.ro sau prin fax la 0232 275 568. Termen limita: 15.03.2017. Pentru detalii, ne puteti contacta la 0232 275 568. Persoana de contact: Eugenia Stalinescu, manager resurse umane.
Numai persoanele selectate vor fi contactate in vederea participarii la interviu.